+374 98 93 06 98 hov-bakh@mail.ru

10 վտանգավոր սովորություններ, որոնք դանդաղորեն վնասում են ուղեղը

Նախաճաշից հրաժարում 🔊Մարդիկ, ովքեր չեն նախաճաշում, արյան մեջ ունեն գլյուկոզայի ցածր մակարդակ, ինչը հանգեցնում է գլխուղեղի ակտիվության նվազման: 🛑Չափից շատ ուտել 🔊Եթե շատ սնունդ եք օգտագործումը, օրգանիզմը խոլեսթերին է կուտակում արյունատար անոթներում և գլխուղեղի անոթներում: 🛑Ծխել 🔊Ծխախոտը վնասում է ուղեղի գործունեությանը և վնասում գլխուղեղի բջիջները: Իսկ վերջին հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ ծխելը կարող է Ալցհեյմերի հիվանդության պատճառներից մեկը լինել: 🛑Մեծ քանակությամբ շաքարի օգտագործում 🔊Որքան շատ է շաքարը՝ այնքան օրգանիզմում ավելի շատ են տոքսինները և ավելորդ քաշը և նույնքան ավելի քիչ՝ օգտակար նյութերը: 🛑Օդի աղտոտվածություն 🔊Այս գործոնը ձեզնից քիչ է կախված, բայց պետք է իմանալ, որ եթե ուղեղին թթվածինը չի բավարարում, դրա գործունեությունը զգալիորեն դանդաղում է: 🛑Չափից քիչ քնել 🔊Չափիչ քիչ քնելը հանգեցնում է գլխուղեղի բջիջների մահվան: 🛑Թմրանյութեր և ալկոհոլ 🔊Այդ նյութերը հանգեցնում են գլխուղեղի անշրջելի խանգարումների: 🛑Աշխատանք հիվանդ ժամանակ 🔊Երբ մարդը հիվանդ է, ինտենսիվ մտավոր աշխատանքը վնասում է ուղեղի գործունեությանը, քանի որ օրգանիզմն օգտագործում է իր բոլոր ռեսուրսները հիվանդության դեմ պայքարի համար: Այդ ժամանակ ուղեղը չի կարողանում բավականաչափ թթվածին ստանալ: 🛑Խթանման և զարգացման բացակայություն 🔊Ուղեղին անհրաժեշտ է մշտական զարգացում, ուստի հեռուստացույց դիտելու փոխարե՝ գիրք կարդացեք, խաչբառ լուծեք կամ շախմատ խաղացեք: 🛑Չխոսկանություն 🔊Խոսակցությունը ևս գլխուղեղի խթանման տեսակ է: Զրուցելիս դուք հաճախ մտաբերում եք փաստեր ու նոր բառեր, արտահայտություններ եք սովորում՝ այդպիսով մարզելով և մշտապես ակտիվ պահելով ուղեղը

Comments